2010. február 14., vasárnap

Januári eseménytelenség?

Nos, elment a január a maga csendességével. Sok dolog nem történt velem, igaz, kipróbáltam a Palotai Magyor Piacot, ahol a pesti hidegen kívül megismerkedtünk Oppenauer Péter kovácsmesterrel, aki segédeivel Ózdról jött fel arra a napra. Nézzék csak meg a termékeit! ( www.opikovacs.uw.hu ) Szép bőröket sikerült vennem, ugyancsak a palotai piaci ismeretségen keresztül vasanyagot is, így lehet a műhelyben dolgozni. Megbeszélésünk is volt a Sugárkankalin tavalyi évéről, de más, említeni való esemény nem történt. A január már csak ilyen.

No, azért nem teljesen igaz amit írtam, mert írtam. A meséket, készülve az új meséskönyvre, amiből már tetemes rész van meg. És három pályázatra is elküldtem, illetve először megírtam anyagomat. Eredmény? Majd csak később.

Nincsenek megjegyzések: