2009. április 10., péntek

Bornyubűr tarisznya


Ma készült el véglegesre ez a bornyubűr tarisznya. Az eredeti, néprajzi tárgyhoz tk. a méreteiben, felépítésében hasonlít, a különbség csak annyi, hogy azok széle varrva van. Én fűztem a széleket, és díszként egy négyes gömbfonásos, bőrgobra végződő csüllöngőt tettem rá. A vállszíja marhacsonton kapcsolódik a tarisznya testéhez.


Hogy tetszik kendteknek? Viselnék? A napokban még készülnek a társai, borjubőrből és lóbőrből is! Már le vannak szabva a tarisznyák. Hejj, milyen jó lesz ebbe hordani a mezőre a szalonnát, kinyeret!


No, Isten ádja kendteket!
(Már gazdára talált)

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Kedves Karaffagyé!
Caesar vagyok, és nem névtelen, de ezzel az e-mail küldő herkentyűvel nem bírok, ezért a Névtelent választottam módnak, amiért bocsánatot kérek előre is.

Tisztelötteljös kíríssel forgyulék kendhöz:
Vaní a bloggeríben egy igen fáin kis "bornyúbőr tarisznya" kípe. Níkem erre fájdult meg a szívem csücske. Kípeslapokat gyártok, csak úgy jáccásibúl a saját honlapomra. Ippek a ballagások ideje lőn, erre aztat vettem a fejembe - én botor -, hogy nem csak csicsás, virágos lapokat készíték, hanem valami naturális, egyszerű szépségeket is. Erre kíne nékem annak a tarisznyácskának a kípe, amit kivágva, PNG formációval rátapicskáznék egy-egy képeslapomra.
A nagyobb baj az míg, hogy egy ballagó kípeslapra nem is tudnám odébiggyeszteni a kend nevít, hogy a sok cafrang mellett a tarisznyát kendtől zabráltam el. Szóval, óhaj, sóhaj bőven van ríszemről.
Tegyen egy jót, és haggya má, hogy én jáccadozzak egyet é a maga helyes kis bornyúbőr tarisznyájával. Naaaa? Biztos jó embör! Ebben bizakodék.
Szívességét elűre is hálás szívvel köszönöm!
Ha nagyon kíváncsi, hogy hová kerülne majd a tarisznyácska, azért leírom a honlap címét is:
http://caesarom.lapunk.hu
Tisztelettel:
Caesar, a "Caesar színei" nevezetű honlap nagyreményű szerkesztőcskéje
E-mail cím: caesarom@gmail.com

Gergo írta...

Én bizony hordanám, büszkén és vidáman.