2008. június 5., csütörtök

A Dokk vége

Volt Dokkerek!

Többször hozzákezdtem a Dokk-on, hogy csak az igazat. Mert ugye emlékeztek:

"olyanok járnak mostanság az eszembe hogy mindig csak az igazat kéne már ha szólunk egyáltalán ebbe a szótlan világba mikor csak üldögélünk a tévé előtt csak a valódit kéne de mi lenne velünk csak a képmutatás vezet a látszat s tán ez a látszat a valóság maga ahogy álmodjuk az ízeket az illatokat az érzéseket ha belém szúrnának egy pengét tán a vérem sem folyna el…"

De az igazat a legnehezebb kimondani. Ha valaki igazat mond, szinte biztos, hogy kívül találja magát minden körön, mert a haragosai csak még haragosabbak lesznek, a barátai meg eltűnnek, vagy megsértődve haragosai lesznek. Hogy őszinte legyek, herótom van már a magyarázkodásokból. Ezer szóval tudunk a semmiről beszélni, de egy szavunk sincs az igazán fontos dolgokra.

Én megtaláltam az elmúlt napokban az igazán fontosat, ami nekem, s a környezetem számára a legfontosabb: Börzsönyi Helikon a neve. Még akkor is, ha nem "első vonalasok írják", még akkor is, ha gyengébbek a hozott anyagok, mint a "nagyirodalomban". (Mi is a nagyirodalom? Hmmm...)

A helyivel, a lokálissal foglalkozzon ki-ki a maga környezetében, s tegye élhetőbbé, és kellemesebbé a saját, de a mások életét is. Mindent magunkért teszünk, az ember már csak ilyen önző "állat"! Mindenben csak magát látja. Baj? Egyáltalán nem, ha a gátlások (törvények) adta keretek közt marad.

Szó se essék a Dokkról. Mi is volt az?

karaffagyé

2 megjegyzés:

akárki írta...

Gyula,
hosszan tűnődtem, nekem szól-e a valahogy tartjuk a kapcsolatot? - kérdés BDK-n. Lehet, hogy nem, de ha mégis, nem akarom, hogy azt hidd, gőgből nem válaszolok. Ez inkább bizonytalanság volt. Ha mégis nekem, akkor inkább emil-ben, vannak a nyilvánosság előtt nem feltétlenül közlendő dolgok.
A címem: viga.vendel@citromail.hu
Ha adódik kedved hozzá, itt, ill így tudjuk tartani a kapcsolatot. Ha nem rám gondoltál, elnézésedet kérem a félreértésemért.
Viga

p.s.: jó volt olvasni az új naplódat a dokkon, örömmel látom, hogy itt is lehet. majd olvasom, ezt ugye azért megengeded...?

Karaffa Gyula írta...

Kedves Vendel!

Mindenkire gondoltam, mert valljuk meg, egy elég érdekes és színes "csapat" jött össze a Dokkon. Kár értünk!

Üdv, karaffagyé