2008. június 15., vasárnap

Egy megtalált vers

Apa...

Mindig szerettem volna,
hogy apám újra éljen,
hogy leteremtsen újra,
vagy hogy csak beszéljen,
hogy legyen kit kérdeznem,
ha talán kérdésem lenne,
hogy faragjunk egy sípot,
s magát rejtse benne
el nekem, csakis nekem!

Nagy kérés?
Ó, nem, nem, nem!

Apám nincs már közöttünk,
a síp sem egy nagy csoda.
Nekem nem kell senkinek
a segítő támasza!
(Kemény, durva és görcsös
a hiánytól a lelkem.)
Nem kell már a síp sem,
s hogy zsebemben hordjam?

Leszoktam a meséről
ez embertelen korban!

2003.02.14.

1 megjegyzés:

Karaffa Gyula írta...

Ha érdekelnek benneteket további régebbi írásaim is, akkor keressétek a http://www.verslista.hu/irasok/krasznai/cimkrasznai.htm oldalon is.

Jó böngészést, és jelezzetek vissza, ha tetszett, vagy nem tetszett valami.

Karaffa Gyula